hoe is Schoenaers?

Live forum: /viewtopic.php?t=17531

SylkeVD

20-01-2009 15:49:34

Voila, dat is de vraag :)

Is ie aan de vriendelijke kant, zoals alle proffen zouden mogen zijn als ze ons met zo'n idiote leersof opzadelen, of is ie eerder van het zure type?

merci!

Valentin

20-01-2009 15:51:52

Zonder zever het meest nuttige topic hier, ik vroeg het mij ook al een tijdje af. :)
Ik hoor tegenstrijdige berichten, volgens sommigen is hij heel vriendelijk en naar het schijnt is hij bij de tandheelkundigen een van de favoriete proffen om examen bij te doen. Volgens anderen draait hij z'n gezicht van u weg als ge iets ook maar een beetje in de richting van een gezichtsafwijking hebt, "omdat hij dat echt niet kan aanzien, beroepsmisvorming"...

Domana

21-01-2009 15:02:32

Volgens anderen draait hij z'n gezicht van u weg als ge iets ook maar een beetje in de richting van een gezichtsafwijking hebt, "omdat hij dat echt niet kan aanzien, beroepsmisvorming"...

Gelukkig heb ik geen mondeling van schoenaers, hij zou heel hard moeten draaien :D

Ruth

21-01-2009 15:54:18

Wat een leven moet je hebben als je bij iedereen die je tegenkomt, het gezicht gaat analyseren. :roll:

Soit, mijn tandheelkundige bronnen zijn anders niet zo lovend over de detailistische bijvragen van Schoenaers ...

Anonymous

21-01-2009 16:43:11

Ik heb er mondeling van gehad, en ik vond hem niet speciaal sympatiek, maar ook niet speciaal onvriendelijk. Gewoon een neutraal iemand.

Hij is wel nogal neig op detail gesteld, ik had een tekening gemaakt van een goede vs. slechte incisie biopsie, maar niet van een excisie biopsie, dus wist ik daar volgens hem niets van, maar het stond wel op mijn blad.
Hij heeft die vraag zeker 1min bekeken en er dus over gelezen.

Zijn bijvragen gingen ook vrij ver, beeldvorming van het kaakgewricht is dus: OPG, CT, MRI, Hirtz en schuin-lateraal en hij vroeg dan nog wa andere technieken, natuurlijk met eigennaam, die ik natuurlijk alweer vergeten ben :).
Bijvragen over veruceus carcinoom, stond niet in de vragen, dus had dat gewoon gelezen, maar daar vraagt hij dus ook dingen over.
En welke wanden allemaal beschadigd geraken bij blow-out fractuur, en dan nog wat meer in detail daarover.

Allemaal zever uiteindelijk, want abcessen, (pre)cancereuze letsels en caries, dat is wat je later moet herkennen, al fracturen enzo gaan van hun eigen ook wel naar spoed of naar de tandarts.