vragen die wegvallen?

Live forum: /viewtopic.php?t=21228

else

26-12-2010 09:44:41

Hoihoi!

vorige jaren zijn er precies een aantal lessen altijd weggevallen of dingen die niet moeten gekend zijn, dus bij deze;
is er ook bij ons iets weggevallen? (hoe minder vragen, hoe meer vreugd! :p)

merci!!

gunther

26-12-2010 12:21:54

Ik heb gehoord dat hoofdstuk 6 (mondmucosa) volledig zou wegvallen. Maar ben ook niet de volle 100% zeker, dus als iemand dit zou kunnen bevestigen of weerleggen?

else

26-12-2010 19:45:01

Iemand?
Het zou een leuk après-kerstgeschenkje zijn. :p

barbaravane

27-12-2010 09:52:20

Ik weet het ook niet maar mondmucosa is toch een belangrijk hoofdstuk denk ik (bv die premaligne letsels), dus het zou mij wel verwonderen moesten we dat niet moeten kennen..

seppe28

27-12-2010 12:08:58

Hij heeft in de les gezegd dat we dat eens moesten lezen zodat we wisten waar het over ging maar er gingen geen rechtstreekse vragen uitkomen
wel handig om te weten bv dat retrocommisurale candidiasis enz hoge kans op maligne ontaarding hebben:)

vraag me trouwens serieus af of hij zich gewoon aan die vragen gaat houden of veel bijvragen gaat stellen

jolieneke

28-12-2010 12:16:23

de eerste 2 vragen van RX opklaringen en dentogene infecties en de laatste vraag van speekselklierafwijkingen moesten ze vorig jaar niet kennen, nu dus ook niet dan?

Anonymous

29-12-2010 19:31:31

Afwijkingen van de mondmucosa zijn niet te kennen. Dus heel dat hoofdstuk in het boek niet, en evenmin de 2 bijbehorende powerpoints met vragen.

Al de rest hebben we gezien, dus daar moeten we alle vragen van kennen.

Ik zou niet weten waarom ik dus dat hoofdstuk van mondmucosa zou leren als hij letterlijk gezegd heeft er geen vragen over te stellen...

lolsmurf

23-01-2011 13:02:05

Afwijkingen van de mondmucosa zijn niet te kennen. Dus heel dat hoofdstuk in het boek niet, en evenmin de 2 bijbehorende powerpoints met vragen.

Al de rest hebben we gezien, dus daar moeten we alle vragen van kennen.

Ik zou niet weten waarom ik dus dat hoofdstuk van mondmucosa zou leren als hij letterlijk gezegd heeft er geen vragen over te stellen...

Ik heb om één of andere reden geen notities van dentogene cysten en mondzorg bij medisch gecompromitteerden; hebben wij dit gezien?

PS: Van dentogene infecties heb ik wel notities.

Mondmucosa dient idd niet gekend te zijn.