vraag van 2e doccer

Live forum: /viewtopic.php?t=20381

Anonymous

08-04-2010 12:05:16

De stageregelingen zijn voor ons recent bekend gemaakt. Als Limburger heb ik het genoegen om in Aalst te mogen gaan vertoeven, onpendelbaar dus... Is er iemand die misschien wat info kan geven over de kamers waarin je kan slapen (in het algemeen of nog beter in het OLVziekenhuis in Aalst), want ik weet precies toch niet goed wat ik me daar moet bij voorstellen... Ik lees ook op de stagesite dat er 6 kamers beschikbaar zijn, maar volgens mij zijn er veel meer stagiairs... Betekent dit dat ik niet zeker ben van een kamer?

Hartelijk dank voor degene die mij wat meer info kan geven!

Eveline

13-04-2010 19:23:09

Ik heb daar ook stage binnenkort, en ik heb ook een kamer nodig, maar ik had begrepen dat de kamers waren voor diegene die het verst kwamen.
Ik denk dat wij als Limburgers zo ongeveer van het meest ver komen (buiten de hollanders), dus ik dacht dat wij dat voorkeur kregen.

Naar het schijnt zijn de kamers in het OLV heel mooi :)

Anonymous

14-04-2010 10:49:49

als 1ste master student en Limburger vraag ik mij af: hebben jullie zelf voor aalst gekozen of is het door een tekort aan stageplaatsen in Limburg dat jullie daar terechtkomen?
En hoe zit het voor de Limburgers voor de andere disciplines?
Dan weet ik toch ongeveer wat voor beeld ik me moet vormen...
(ik besef wel dat het aantal limburgers per jaar natuurlijk verschilt)

groetjes en nog een leuke vakantie

Eveline

14-04-2010 11:28:27

Ik heb er zelf voor gekozen en ben heel blij met mijn plaats daar.

Wat doet het er toe dat je moet inslapen?
En Belgie is zo klein, op een uurtje ben je er toch...

s0204014

14-04-2010 15:03:01

Nee, ik heb er totaal niet voor gekozen. Je moet er altijd op rekenen dat je stages hebt relatief ver van je woonplaats. Hoewel ik moet toegeven dat ik wel even schrok (O-Vl, daar had ik toch niet echt op gerekend), maar een mens relativeert he... Ik weet nog een Limburger die in Aalst staat en die er niet voor gekozen heeft, de kans is dus reŽel.

Een uurtje is wel optimistisch, voor mij is het toch bijna 140 km!

Idd, de kamers schijnen mooi te zijn, dat doet ook iets...

Anonymous

01-07-2010 11:29:15

Ik had mijn stage psychiatrie in het OLV, terwijl ik in de Kempen woon. Op de stagesite stond dat er geen slaapgelegenheid was voor stagiairs psychiatrie, maar toen ik belde zeiden ze dat ze wel iets konden regelen. Ik kreeg dus een kamer die veel te warm was met een douche die ik niet mocht gebruiken. En de dichtsbijzijnde frigo was die op de PAAZ :)
De organisatie voor psychiatrie was er trouwens zeer matig.

de Jean

13-03-2012 10:54:14

normaal gezien hebben ze voor psychiatrie geen kamers, maar voor de andere disciplines hebben ze wel altijd eentje voorzien. mooie moderne kamers trouwens, met douche en frigo. niet een typische ziekenhuisgang, maar eentje waar alle residenten en andere stagiairs verblijven dus wel cava. je krijgt een badge met daarop een beetje geld om in restaurant te eten, maar je zal soms zelf wel eens herladen aan automaat (niet elke discipline is vrijgevig met krediet daarvoor)

en ohja: wifi aanwezig, maar het doet met momenten serieus moeilijk! :)